TREBALL PER PROJECTES

002-molecule.png

La societat evoluciona i cada vegada més hem de preparar els/les nostres alumnes per donar respostes innovadores en una societat canviant i en evolució constant. El nostre objectiu és afavorir que l’aprenentatge escolar sigui útil per formar ciutadans i ciutadanes crítics, amb opinió pròpia, autònoms i que siguin capaços de resoldre els nous reptes en cooperació amb els altres.

El treball per projectes busca respostes que deriven de problemes o preguntes desafiants, que impliquen els/les alumnes en activitats de disseny, de resolució de problemes, d’investigació i de presa de decisions.

Els nostres projectes giren entorn als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Es proposa abordar els grans reptes globals, des de la lluita contra la pobresa o el canvi climàtic fins a l’educació, la salut, la igualtat de gènere, la pau o les ciutats sostenibles.

ODS_Objectius_Desenvolupament_Sostenible_Respon.cat_SDG_Icons_CAT_Poster_A4.jpg